Sayfalar

19 Ocak 2010 Salı

Yardım Çağrısı

Nehircce adlı blog arkadaşımızın öncülüğündeki yardım çağrısını paylaşmak istiyorum.



15 Ocak 2010 Cuma

Haydi eller birleşsin...




Bir elin nesi var çok elin herşeyi...



Dostlar yorumlarınıza çok sevindim.Yanımda olduğunuzu hissetmek çok güzel.Şimdilik sayımız az gibi ama olsun,eminim böylede Mehmet in bir çok ihtiyacını gidereceğiz elele vererek...



Dün Mehmet in babası Eşref Bey le görüştüm.

Mehmet in ara sıra mide bulantısı ve baş ağrıları dışında pek bir şikayeti yokmuş.Burhan ın aldığı bilgilere ek birde bunları öğrendim sağlığıyla ilgili..Şükür diyorum elbette, ben onu sağlam buldum ya onlar da geçer inşallah...

(Eminönü Küçük Pazar da bir lokantanın mutfağında bulaşıkçı olarak çalışıyormuş Eşref Bey şu anda..700 TL maaş alıyormuş ve maalesef SSK sı yokmuş :( )



Çok mütevazi biri,hiç birşey yapmasanız bile aradınızya insanlık ölmemiş dedi bana,çok duygulandım birde sizlerin varlığını bilse ne çok sevincek kim bilir..Ölmedik biz, sayımız az ama varız :))) Yediğimiz içtiğimiz herşeyin kıymetini biliyoruz şükür.Biz tokken açların halinden anlayabiliyoruz..Yüreğimizde merhametimiz var ve bitmesin...



Arkadaşlar Eşref Bey in ağzından bir kaç birşey alabildim.. Ençok ne seviyor Mehmet dedim bana, bacım valla en çok pudingle saralle seviyor dedi :)) alıyorum ara sıra almasına da 2 günde bitiriyorlar 2 kardeş dedi :))) Listemin başında Saralle var anlayacağınız :)) Onu ben halledicem diğer gıda eksikleriyle birlikte ..Kargoyla gıda göndermeniz zor olur diye düşündüm..



Sizden ricam aşağıdaki listeden alabileceklerinizi bana yorumlarınızla bildirmeniz yada nehirce2008@mynet.com a mail atmanız..Sonra ben size kendi kargo adresimi yazacağım.Böylece gerçek isimlerimizle de tanışmış olacağız :))

Bugün itibariyle - 5 Şubat tarihine kadar elime ulaşan tüm paketleri 6 Şubat Cumartesi günü bir aksilik olmaz ise eğer,şahsen gidip teslim edeceğim aileye..Tüm detayları da fotoğraflarla sizlere aktaracağım hemen..



Mehmet le ilgili bilgiler şöyle;

4 yaşında ama gelişimi 3 yaş civarında

ayak numarası 26-27

Beyaz tenli mavi gözlü, yakışıklı küçük bir adam :)

Birde 2 yaşında erkek kardeşi var..



Alabileceklerimiz;





Ayakkabı yada bot

Kazak veya kışlık üstler.

Kışlık pijama

Mont

İç çamaşırı

Kışlık çorap,batik

Kışlık terlik

Boyama kitabı

Renkli boya kalemleri

Oyuncak

Resim Defteri

Hikaye kitapları

Aklıma gelenler bunlar belki gönlünüzden o yaşlarda küçük bir çocuğu sevindirecek başka bir hediye de geçebilir küçük sevimli şeyler..Size kalmış..



Dostlar şimdilik benden bu kadar etrafınızdaki insanlarla da paylaşırsanız belki ihtiyaçları çabucak toparlar teslimi daha erkene de çekebiliriz.Ne dersiniz ?



Hepinize bu birliktelik ruhu için,beni takip edip böyle bir paylaşımda elimden tuttuğunuz ya da tutacağınız için sonsuz teşekkürler..



Sevgiyle..



Gönderen nehircce zaman: 15:47

4 yorum:

  1. Aile adına ben de sizlere teşekkür ederim.Geçenlerde okudum bir yerde..ömrünüzün uzun olmasını itiyorsanız eğer gizli iyilik yapın deniliyordu ..hadis zannedersem.O kadar teşvik var ki karşılığında verilen ödüle bakın.

    YanıtlayınSil
  2. Canım ilgin için samimiyetin için tekrar teşekkür ederim.İnşallah amacımıza ulaşırız.sevgiler..

    YanıtlayınSil
  3. Canım son yorumunu okudum.Bugün fırsat bulabilirsem inş.listeyi tekrar güncelleyeceğim.Ama oldu ki giremezsem (ayyakabı,ev terliği,mont vs.. gibi şeyler için henüz talep olmadı erzak için bir arkadaş bağlantı kurdu ve diğer ihtiyaçlarıla ilgili bir çok yorum aldım henüz elime ulaşan bir paket yok sanırım önümüzdeki hafta daha çok netleşmiş olacağız.teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlayınSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...