Sayfalar

18 Aralık 2010 Cumartesi

Mr. Kaçan Kitap Ayracımın Tarifi


Açıklama değiştirildi.. kukakları biraz daha genişlettim lütfen kaydettiyseniz bu yeni acıklama ile değiştirin.Doğrusu ayraçmıdır  ayıraçmıdır internette tam bilgiye ulaşamadım. Ama uzun zamandır bu  tarifi isteyen arkadaşlarım vardı. Yılbaşı öncesinde hediye edeceğiniz bir kitabın yanında el emeği bir kitap ayracı hoş olur diye düşündüm.
Bu kitap ayracını   benden önce elbetteki örenler vardı ama ben yinede elimde herhangi bir şema, resim yada tarif olmadan doğaçlama  örmüştüm. Bugun tekrardan yaptım sayıları sıraları not ettim. Herkese kolay gelsin. Bol kitaplı Günler Dilerim.

Not: Oynar gözleri internetten alabileceğiniz gibi kırtasiye ve tuhafiyelerden de  rahatça temin edebilirsiniz.
Ayrıca tarifte bonbon klasik yazmıştım ama nako pırlanta, bonbon lüks, kartopu flora bu iplerle de güzel  oluyor

6 yorum:

  1. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şirin olmuş. Yılbaşı için ne güzel bir hediye olur.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. arzucum açıklama için çok teşekkür ederim iyi seneler

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım harika olmuş. herkesin dilinde AYRAÇ doğru yazmış oluyorsun bu durumda :)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Arzucum, ellerine sağlık, hızına yetişilmiyor valla:)

    YanıtlaSil
  5. Arzucuğum senin kara kaçanlarla benim arkadaşıma ördüğüm (blogumda görmüşsündür) karakaçanlar bence akrabalar. Ne dersin? ELLERİNE SAĞLIK arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. göremedim senin blogundaki karakaçanları

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...