Sayfalar

29 Aralık 2010 Çarşamba

Benim Hediyelerim


ÖrgüCafe'de düzenlediğimiz  cekilişte  Comet70 Funda ablama gönderdiğim çam sakızı coban armağanım işte bunlar.
Benim blog  cekilişimde keçe setini istediğini yazmıştı o günden beri aklımda bir fırsat olsada bu setten göndersem diye..
Ahmet Ümit'ten imzalı bir İstanbul Hatırası benimde elimde şu an. Fırsat bulduğumda  okumaya calıştığım güzel ve akıcı bir kitap.
Hep örmeyi istediği Annis şal ve patikler ve oturduğu semtte bulamadığından  yakındığı kartopu  patiklik ipler.
Aslında birkaç küçük şey daha vardı  onun için aldığım fakat paketi hazırlarken Busenin mızıltısından onları  tamamen unutmuşum kargoyu gönderdikten sonra farkettim en  kısa zamanda onları  da kendisine ulaştırmayı istiyorum onlarda sürpriz olsun ;)
Güle güle sağlıkla  kullansın. Cok daha  güzellerine layık benim hediyelerim az veren candan misali oldu biraz.. Süremiz kısıtlıydı ve ben bir koltuğa 5 karpuz sığdırmaya calıştığım için  ve tam Buse'nin grip olduğu döneme denk geldiğinden  el emeği az oldu İnşallah daha  sonra telafi edebilmeyi istiyorum 

4 yorum:

  1. geçen sene ben de böyle bir etkinliğe katılmıştım..hediye hazırlamak ta hediye beklemek te çok zevkliydi:))

    YanıtlaSil
  2. gonderdigin hediye cok guzel :) ben olsam coooooook sevinirdim :)

    YanıtlaSil
  3. hediye her zaman mutlu ediyor dimi "alanıda" "verenide"
    küçük hanıma çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. ablam hediyelerinle ben çok mutlu ettin hepsi gönlümden geçenlerdi ayrıca 2. kargondaki hediyelerinde çok güzel hırkamı herkez çok beğendi sıcacık tutuyor yumuşacıkta çok sevindimmmmmmm
    bloğumdada yayınlamıştım duygularımı ogün için çok yoğun yaşamıştım buradan da senin bloğundan tekrar teşekkür etmek istedim

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...