Sayfalar

13 Ekim 2010 Çarşamba

YaseminKale' den Örgü Oyuncak Hediyeler

Hem malzeme satışı  ile amigurumi yapanların, örgü oyuncak satışı ile amigurumi yapamayanların imdadına koşan Yasemin bugun blogundan müjdeli bir haber duyurdu. Belirlenecek 2 talihli kişiye  yaptığı o muhteşem hello kitty yada uzunkulaktan gönderecek. Aslında resimli bir post yazmak isterdim ama sanırım  resimdeki  kızı.Ondan izinsiz resmi kopyalamak istemedim. Ama bloguna hala uğramayanlar varsa kesinlikle ziyaret etmeli :)

3 yorum:

  1. Umarım etkinliğimizde karşılaştığınız bir sorun yoktur. Şayet bir sorun yaşıyorsanız önce blogtaki gelişmelerden haberdar olunuz. Daha sonrasında sorunlarınızla ilgili yetenek.sizin@gmail.com adresine mail atarak sorununuzu bildiriniz.(Bu yorumu yayınlamayabilrisniz, çoğu arkadaşımızın mail adresi olmadığından bu şekilde bildirim yapıyorum)

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. s.a.
    hayırlı geceler ablam.uzun zamandır uğrayamadım kusuruma bakma.örgülerini beğeniyle izliyorum.a.e.o.

    YanıtlaSil
  3. ben birşey sormak istiyorum örgü kukla yapımıda kullandığınız ipin adı nedir yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...