Sayfalar

18 Ekim 2010 Pazartesi

Hobini Göster Etkinliği Projem
























İşte projemle karşınızdayım. Ben bozuk para kutusu olarak tasarladım ama içine neler dolduracağı sevgili Hilal' e kalmış . Evde 3 yaşında durmak ve susmak bilmeyen bir cadım olduğu için bitirebilmek için bir gece sabahlamam gerekti. Ama değdi Benim içime sindi.Beğenmesem zaten gönderemezdim :) İnşallah çekişilişte karşılıklı hediyeleştiğim arkadaşımda beğenir. Onun bana hazırlığı güzel proje için tıklayınız


Ayıcığımızın kafası aynı zamanda ıvır-zıvır kutumuzun kapağı oluyor. Kullanılan malzemeler teneke kutu, ip, taş, tül, yapay çiçek. Sanırım hepsi görünüyordur tek tek resim üzerinde yazmaya gerek varmı?

Önce ayıcığın kolları ve ayaklarını ördükten sonra keçeye diktim ve keceyi teneke kutuya yapıştırdım. Tüllerle boynunu kuyruğunu süsledikten sonra nikah şekerlerinden kalan çiçeklerle başına toka yaptım. Taşıda broş havası vererek bedenine yapıştırdım.
Bu proje için tüm malzemeler evde vardı dışarıdan birsey almam gerekmedi. Hiçbir şeyi atmamanın faydasını birkez daha görmüş oldum :))

Bu etkinliği düzenledikleri için  Ojeli Parmaklar ve Yetenek Sizin arkadaşlarıma cok teşekkür derim
Sıradaki etkinliği sabırsızlıkla bekliyorum

21 yorum:

  1. Ellerinize sağlık.Katılımınız için teşekür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli bir ayıcık olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine Sağlık,gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. çok şirin bir kutu olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş canım tebrikler

    YanıtlaSil
  6. cok teşekkür ederim yorumlarınız için

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim ben bunu gerçekten, ellerinize sağlık. Şimdilik favorim sizinki. Diğerlerini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş arzucum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. cok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Arzucum bugün eğitimde olduğum için yeni görebildim bu harika projeyi. ellerine sağlık, çok çok beğndim. harika olmuş. hele de sen bir gece sabahlamışken, her ilmeği ayrı anlamlı.. ellerine sağlık. 3 yaşındaki cadıyı öperim:)

    YanıtlaSil
  11. beğendiğine cok mutlu oldum. Ayıcığın el emeğinin kıymetini bilen ellerde olması ayrıca cok güzel :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, cici bir blogun varmis, izlemeye aldim. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile, sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Ooo yine müthiş bir proje hazırlamışsın canım :) Çok sevdim ellerine sağlık. Etkinliğimize katıldığın için de tekrar teşekkür ederiz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. cok teşekkür ederim öpüyorum hepiniz

    YanıtlaSil
  15. Tatlıcım ne kadar sevinmli ve cici bir kutu olmuş sevgili Hial yi günlerde kullansın. emeklerine ve sabahlamana değmiş doğrusu ellerine emeklerine sağlık tatlım...

    Çok güzel bir etkinlik oldu yine nefis objeler gün ışığına çıktı değilmi?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. bayıldım ben bu çalışmana hilalede yazmıştım süper:))

    YanıtlaSil
  17. Benhurum: evet gerçekten cok güzel projeler cıktı ortaya. Ama bir dahakine katılamayacağım galiba :)

    Yasemin : cok teşekkür ederim beğendiğine gerçekten cok sevindim. Hilalin blogunda resimler daha güzel cıkmış :)

    YanıtlaSil
  18. Arzu'cuğum ellerine sağlık! :)
    Keyifle takip ediyorum cicilerini,minik Buse'mizi de kocaman öpüyorum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. cok teşekkür ederim canımm

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...