Sayfalar

4 Mayıs 2010 Salı

HIRSIZ VARRRRRRR

Bende bu gün Örgücü Nine'min uyarısı ile öğrendiğim bir hırsız sitenin varlığından haberdar oldum. Öyleki herşeyi otomatiğe bağlamış otomatik olarak içeriklerimizi cekip yayınlamış.  Benim  ve birçok arkadaşımın çoğu emekelri  orda iznimiz  olmadan adımız anılmadan yayınlanmış .
Ben zaten blogumda yada forumlarda imzasız resim kesinlikle kullanmıyordum  ama artık Busemin resimlerini de kaldırıyorum buradan. Adice emeklerimizi çalan hırsızlar için neyseki bazı şikayet edebileceğimiz yerler varmış. Blogeditörü.blogspot nerelere nasıl şikayet edeceğimizi gayet güzel anlatmış.

Ben bütün şikayetlerimi yaptım.  Aslında bu hırsızın adını vererek reklamını yapmak istemiyorum ama sizleri de bu hırsıza dur demek için şikayet etmeye çağırıyorum. EMEKLERİMİZİ ÇALAN HIRSIZ BU !

3 yorum:

  1. ahhh ahhh ben bıktım bu hırsızlardan bloguma uyarıda yazdım hırsız diye ama yine çalıyorlar.bunlardan kurtuluş yok 1 değil 2 değil hangisiyle uğraşayım özellikle http://www.dantelorgum.com/
    bu site benimde dahil çogu kişinin resim ve yazısını birebir aynısını sitesinde yayınlıyor yorum yazmıştım link vermeden izin vermiyorum ve sadece 1 resim alıp link verebilirsin diye ama bakıyorum aynen devam komple çalmaya.senin verdiğin linkte o siteye bağlantılı aynı kişi belkide.

    YanıtlaSil
  2. SANADA GEÇMİŞ OLSUN ARZUCUĞUM,SİNİRDEN 2 GÜNDÜR NE YAPACAĞIMI BİLEMEDİM.BUNLAR İÇİN SÖYLEYECEKBİRŞEY BULAMIYORUM,KÖR ŞEYTANDAN BULSUNLAR DİYORUM

    YanıtlaSil
  3. canım söylediğin bloğu tıkladım elçiye zeval olmaz diyede hakkında hırsızlıkla suçlama var haberiniz olsun diye:)))sayfalarını gezerken bayağı pişkin olduğunu gördüm...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...