Sayfalar

28 Mart 2009 Cumartesi

İlk Doğumgünümüz


Bebeğimiz bir yaşındaaaaa... Biricik prensesimiz Buse'miz 6 mart 2009 da 1 yaşında kocaman bir abla oldu. İlk doğumgünü olması sebebiyle belki çok özendim herşey tam olsun diye.
Doğumgününde gelen konuklarımıza hediye etmek için magnetler hazırladım. Kızımın fotoğrafına kurdele güllerden çerceve yaptım arkasına mıknatıs yapıştırıp çok cici magnetler hazırladım. Resmi en kısa zamanda ekleyeceğim.
Doğumgünü süslerini ikinci adresim haline gelen tahtakaleden aldım. Kurukahveci Mehmet Efendinin sokağından girince parti ile ilgili herşeyi bulabiliyorsunuz. Konfetiler, fenerler, soğuk fişekler...
İkramlarımız da başka bir günün konusu olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...