Sayfalar

30 Ekim 2011 Pazar

Merhaba Blogum

Çok uzun bir süredir birseyler yazmıyorum. Aslında kayıp değilim facebookta yerim yurdum belli :)  hal hatır sormak isteyen oradan yada msn den beni buluyor.
İşlerim yoğun bu aralar çok sükür. Blogları pek takip edemiyorum. Yaptığınız güzellikleri kaçırıyorum.

Buradan paylasabilecek kadar değerli birseyler üretmediğim için blogumada uğrayamıyorum. Güncellemis olmak için makarna hasladım sütlaç pisirdim gibi yazılar da yazmak istemiyorum  :)))

Durum böyle yani . Ne maksatla merak edilmis olursa olsun merak edenlere tesekkürler..
Allah'a emanet olun.

7 yorum:

  1. Arzucuğum iyi olmana sevindim çok öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  2. iyilik haberini almak harika daima güzellikler içinde ol canım. arada bir ses ver özletme

    YanıtlaSil
  3. Güloannem bende seni öpüyorumm
    Örgüçantam hepimiz için insallah aminn. öpüyorum canımm .... Arzuco

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    Bayramını kutluyorum. Ailenle ve neşeyle geçirmen dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. BİR MAİL ADRESİNİZ VARMI ACABA? BEN Vernal Equinox Shawl ŞALDAN ÖRMEK İSTİYORUM ANCAK ANLATIMINI HİÇ BİR YERDE BULAMADIM. ÖRGÜ CAFE DE DE BULAMADIM. YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM. korkut-eda@hotmail.com benim mail adresim. şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...