Sayfalar

10 Nisan 2011 Pazar

Giden Çekiliş Hediyelerim

Daha önce ForumHamaratablada yaptığımız çekilişte gelen hediyelerimi paylaşmıstım. Benim gönderdiklerim de sahibine ulaştığına göre onuda paylaşabilirim.



Çantayı daha  önceden hatırlasınız belki, aldığımı yazmıştım. Bu cekilişte göndermek amacıyla almıştım zaten çantanın içine sevgilerimi de doldurdum, o harika işlerini yaparken ağzını tatlandırsın diye mild cikolatalarıyla dolu küçük bir kutu ve traveling woman boyunlukta onlara eşlik etti. Güzel kalpli güzel sahibi All So Cute'ye ulaştılar. Arkadaşmın sağlıkla kullanmasını diliyorum.

6 yorum:

  1. arzucum seren güzel günlerde kullansın hediyelerini.çok özenle seçilmiş harika hediyeler yine.çantanın senin olduğunu düşünmüş ve çok beğendiğimi söylemiştim zaten.kesene bereket.

    YanıtlaSil
  2. Canım hediyelerin hepsi birbirinden güzel.Seren arkadaşım iyi günlerde güle güle kullansın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok da şık hediyeler güle güle kullansın seninde ellerine sağlık çok şanslımışşşş valla kıskandım:))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim beğendiğinize cok sevindim. Seren'de beğendiğini söylemişti rahatladım acaba beğenilmezse diye panik yapıyorum her çekilişte :)

    YanıtlaSil
  5. arzum ellerine emeklerine sağlık kesene bereket canım, serenciğim iyi günlerde kullansın hediyelerini :))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Nimet abla

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...