Sayfalar

13 Mart 2011 Pazar

İçimdeki Ayakkabı Canavarı :)

Biliyorsunuz son  zamanlarda içimde kıpraşıp duran ayakkabı canavarı yüzünden yurtdışından ayakkabı alırım alamam konuları epey meşgul etti beni. Yurtdışından deyince daha havalı duruyor Çin'den desem daha bi varoş hava esiyor ayakkabıların üzerinde :)))

Bu arada bir önceki yazımda Enes'ten alırım süslerim demiştim ya bu sabah fırsat bulup Enes'e gittim aman Yarabbim lovely'deki birçok modeli orda bulmanız   mümkün
 Dediklerine göre malzeme ve üretim TürkMalı imiş. ben mağazadaki en pahalıı guruptan denedim kalıplar cok rahattı. Modeller güzel ve şık duruyor pahalı dediğim 40TL :))
Özellikle platform topuklar cok rahat. Oxfordlar cok güzeldi.
Eh tabiki fazla kalite beklememek lazım. Evladiyelik değilde benim gibi kullan at tarzında düşünüyorsanız işinizi görecektir.

Neyse sonuç olarak bu iki modeli almazsam içimde kalacaktı  beni boş yere meşgul etmeye devam edecekti Gittigidiyor'dan diğer  satıcılara göre daha makul fiyatla satan birini buldum ve 2 gün önce  siparişimi verdim rahatladım. 13-18 gün sonra kavusacağım İnşallah.


Bu modele lovely'de rastlamamıştım gittigidiyorda görünce bayıldım. Zaten satıcı arkadaş da ürünleri  Güney Kore'den getirttiğini söyledi. İnşallah  stok yok deyip iptal olmazlar :)

Bu modeli önceki yazımda görmüştünüz :)

8 yorum:

  1. çok güzeller bayıldım gitti gidiyordan kimden alıyorsunuz acaba bende baksam botlara bayıldım :) link paylaşabilirmisiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. http://dukkanlar.gittigidiyor.com/JAPON_STYLE_INDIRIM_GUNLERI/ burdan aldım. baska güzel modellerde vardı

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim bir bakhemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  4. fiyatları oldukça uygun bir fiyatına 4 ayakabı umarım ayakağınıza gelir ben netten aldığım ayakabılarda hep sorun yaşadım ama güzel modeller var bun larda geyet güzel merakla bekliyorum ayakkabılarınızı

    YanıtlaSil
  5. ayakkabı istiyorum dedin dedin sonun da gönlüne göre buldun :) inş en kısa zamn da eline ulaşır bacım :)

    YanıtlaSil
  6. sulesarıbas; ben ilk defa alıyorum netten. ben uyacağını hissediyorum inşallah olur :)
    normalde o siyah ayakkabı 85 ten başlıyor netten satanlar ben ucuzunu buldum 70 lira ayakkabıda botta.

    Mesafe; sağol bacım. blogumada kavustum inşallah papuclarıma da kavuşurum belki bunları giyip seni ziyarete gelirim belli olmaz benim işim :)))

    YanıtlaSil
  7. Düğmeli botlar özellikle çok hoşuma gitti,
    güle güle giyersin inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. cok teşekkür ederim. Daha güzeli sizlerin olsun :)
    bugun kargo yola çıkmış bilgisi geldi Allah kavustursun bana :)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...