Sayfalar

15 Ocak 2011 Cumartesi

Bu Blogu İzlemelisiniz Hediyesi de Var..


Sevgili Permaren 'in  blogunu ilk nasıl gördüm o mu  beni  buldu, benmi ziyaretine gittim herhangi bir forumdan muhabbetimiz varmı inanın ilk tanışıklığımızı hatırlayamıyorum. Dün ne yediğimi hatırlayamıyorum kafam bi dünya. Önceden tanışıyorsakta kusura bakmasın :)
Permaren  blogunu gezmekten, yaptıklarını izlemekten,  yapım aşaması maceralarını gülümseyerek okumaktan keyif  aldığım bir  blogger arkadaşım.  
Güzel işler çıkarıyor bunuda eğlenceli bir uslupla bizlere paylaşıyor.  Blogunda bir çekiliş düzenlemiş. Sadece hediyelerle ilgileneler: katılmak için sanırım son  günü  bugün. :)
Ama çekilişinin dışında da gezilmesi ve izlenilmesi gereken bir   blog. Laf olsun kayıt olsun diye blogunu güncellemek  yerine  kendine özgü  tasarımları, pratik çalışmaları, elişleri ve geri dönüşüm  projelerini bizlere  gösteriyor.  Buradan lütfen :)

4 yorum:

  1. aman arzucum çokk teşekkür ederim..keyfim nasıl yerine geldi sabah sabah anlatamam sana..canm ya..:))

    YanıtlaSil
  2. hiç abartmadan yazdım valla bloguna geldiğimde ne hissediyorsam o :)

    YanıtlaSil
  3. hediyesi olmasada izleriz arzum

    YanıtlaSil
  4. iyiki de varsınız valla çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...