Sayfalar

19 Nisan 2009 Pazar

Tiramisu

ister yalancı desinler ister kahve pastası desinler ama bana orjinal diyerek çiğ yumurtalı tiramisu yaptıramazlar. Halen denemeyenler varsa mutlaka yapsın ben beceremem diye hep hazır alıyordum ama hata imiş

Malzemeler:
1 hazır pasta keki kakaolu
3 su bardağı süt
1 tatlı kaşığı nescafe
2 çorba kaşığı un
3 çorba kaşığı şeker
200 gr.lık bir paket labne peyniri

Yapılışı:
2 bardak Süt, un ve 2.5 kaşık şekeri topaklanmaması için karıştırarak pişirelim kıvamı koyulaşınca soğumasını bekleyelim ve labne peynirini katalım. bi bardak süte kahve ve kalan şekeri ekleyip eritelim kek parçalarını iyice ıslatalım. alt parça ıslandıktan sonra muhallebinin yarısını ekleyelim 2. keki üstüne kapatıp iyice ıslatıp kalan muhallebiyi dökelim üstünü yanlarını her yerini kaplayalım bu muhallebi ile.. en üste çay süzgeci ile kakao serperek buzdolabında soğutalım. Yazması yapmasından daha uzun sürüyor. çok lezzetli cok pratik deneyin efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...