Sayfalar

11 Nisan 2009 Cumartesi

Bebek Arabası Alırken....

bende tecrübelerime dayanarak naçizane önerilerim olacak.

1-öncelikle hemen bebek doğar doğmaz araba kullanılmıyor. otomobilinizde varmış zaten ilk başta anakucağı yeterli olacaktır. bence aceleye gelmesin iyice araştır . bu sürede modele karar verdikten sonra indirimede giren yerler olabilir takip edersin. ordanda kazancın olabilir.
2- bebek arabasının hafif olmasına kesinlikle dikkat et tek elle kaldırabileceğin hafiflikte olsun.
3- açılması kapanması ayağınla kapabilecek kadar kolay olsun. çünkü bazen tek başına olduğunda öyle bir an oluyor ki bi elinde bebeği taşırken diğer elinle arabası açıp kapaman gerekebiliyor.
4- ve kesinlikle baston tarzı katlandığında şemsiye gibi kapananları tercih et. çünkü bazıları sadece ikiye katlanıyor bu da bagaja sığdırmakta yada tek başına kullanırıken sorun oluyor.5- yatma kademesinin olması da önemli.
5- çift yönlü arabalar cazip gibi görünsede pek kullanışlı olmuyor çünkü o arabaların manevra yeteneği olmuyor kullanırken çok zorluyor.

ben tecrübelerimden öğrendiklerimle dikkat edilecekler bunlardır. kaç tekerlekli olduğu , çift kılıfllısı, uzay gemisi gibi görünmesi pek farketmiyor.

ben önce hamileyken pek araştırmadan almıştım. kimseye de sormak aklıma gelmedi nelere dikkat edeyim diye. sonuçta araba işte dedim pahalılı olmasına gerek yok dedim. 160 tl. ye almıştım. çift yönlüydü ama sürüşü rahat değildi hem ağırdı hem katlarken mutlaka elle kapatmak gerekiyordu. taksiye binicem bebeği ya taksiciye vermem yada taksinin içine koymam gerekiyordu. baktım kullanamıyorum yeni bi araba almaya karar verdim sonra çok araştırdım. şimdi aldığım arabanın ağırlığı 3 kilo. baston kadar hafif. bebek kucağımdayken arabayı rahatça katlayıp çanta gibi omzuma asıp otobüse vs binebiliyorum

2 yorum:

Yorumlarınızı okumaktan mutlu oluyorum Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...